Sahil Güvenlik Komutanlığından yapılan açıklamaya göre, Çeşme ve Karaburun ilçeleri açıklarında devriye atan Sahil Güvenlik gemisindeki ekipler, iki lastik botta düzensiz göçmenlerin olduğunu tespit etti.
22 çocuk kurtarıldı
Ekipler, durdurdukları lastik bottaki 22’si çocuk 50 düzensiz göçmeni yakaladı.
Göçmenler, işlemlerinin ardından İl Göç İdaresi Müdürlüğüne gönderildi.
ETİKETLERDüzensiz GöçmenlerİzmirSahil Güvenlik
Haber Kaynak : TRTHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7770 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4781 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4707 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
2858 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
1874 kez okundu